A Rivederci´!

Förhoppningsvis får jag användning för mitt lilla lexikon!
 
Hi hi hi var bara tvungen.... de tre p:na !!
 
 
Ny hatt och solglasögon tror jag kommer passa finfint på våran stadsweekend till Italiens huvudstad ;)
 
Yes idag styr vi kosan mot söderut för att hoppa på ett plan i morgon bitti som tar oss till Rom, Happy!
Det är jag och A plus tre till par.
Vi bokade ju detta redan i kallaste januari och nu har äntligen dagen kommit. Ska bli underbart skönt att strosa runt i denna fina stad, sätta sig med en riktigt skummig capuccini, shoppa skor och väskor äta de godaste pizzorna! Nu är det slut på sockerförbud för min del, bring on the icecream, säger jag bara ;)
 
Vi ses i början av nästa vecka och fram till dess kan ni alltid kolla in vad jag har för mej genom Instagram Hemmahospillan
 
A riverderci //PIllan
 
 
 
 


Hoppas att ni får en himla trevlig resa! Är avundsjuk, hihi ..

Ha det så gott på resan!
Är just inge avis..näedå.. ;)

åh jäklar vad härligt,ha det gött o hälsa Italienarna:)kram

Ha det så gott på resan!
Är just inge avis..näedå.. ;)

Med tanke på min stora kärlek till Italien är jag inte ett dugg avis....inte alls...Ha en fantastisk resa o njuuut av allt som detta underbara land har att erbjuda. Kramisar Tina

vilka härliga färger det va på bilderna :)

Åh vad ljuvligt det låter!! Hoppas ni får en underbar resa! Kramar

Njut ordentligt av semestern!:)

Underbart! Italien kan aldrig bli fel. Hoppas ni har en härlig flygtur och får härliga dagar i Rom kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se