Besiktad och godkänd!

Bilder från förra helgens supertrevliga kräftskiva!
Visst ser det mysigt ut, lokalen är bara helt underbar och ligger ett stenkast från mej. Massor med svenska stora mumsiga kräftor, ostar (lokala) och pajer, precis vad man vill ha!
 
Ledig fredag känns toppen! Jag startade upp med huvudvärk.... inte kul. Men efter ett svettigt pass i gymmet så var jag mej själv igen :)
Direkt till vårdcentralen för ett återbesök och resultaten från min 40-årsbesiktning.... Alla som fyllt 40 blir erbjudna en gratis hälsokontroll och det är ju toppen! Jag fick MVG i allt ;) Det var blodfetter, blodsocker, BMI, kondition och mer därtill. Känns härligt att få en OK-stämpel där bak!
 
Nu ska jag fixa en äppelpaj och börja duka bordet, för ikväll väntas en annan delikatess, Surströmming! och nej jag är inte rädd för att det är "farligt" som de tog upp på nyheterna igår. Man äter knappast de mängderna som ska till för eventuell "förgiftning"
 
//PIllan
 
 
 
 


Så kul med kräftfest,älskar kräftor.
vaaa 40 års-besikning den fick jag aldrig göra;(kanske annat här i storstan,vet många bland mina vänner i övik har fått inbjudan till den också.kram

Va bra med med 40-årskoll, det borde alla län ha! Hade varit spännande att höra om hur dom går vidare med dem som inte får VG eller MVG... Vet du?

KRAM

Svar: Ja man fick tips och råd och fick bestämma om man ville ha en uppföljning! Sedan blir man kallad vid 50 år igen ;)
Pernilla/Pillan

mumsigt=)

Ja lokalen såg verkligen mysig ut, undrade vad det var för ställe:) Perfekt för kräftskiva!
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se