Första kräftskivan

 
Nu sticker jag och Filippa på årets första kräftskiva, mums vad gott det ska bli! Västerbottenpajen är "nedpackad", vinet kallt (sprite till Fillan) så detta ska nog bli en väldigt trevlig afton;)
 
Tro inte att mitt datorproblem är löst ännu...
Gammelcomputern är inlämnad på ev reparation menn u kan jag inte importera bilder alls på den här nya.... Jamen suck sådant ska bara fungera, eller hur!? Nåväl vi får väl se hur det bir med bloggandet framöver om jag fixar detta, håll tummarna please. Jag gillar verkligen att skriva några rader nästan varje dag och absolut lägga in en bild också!!
 
Kram PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se