Hej från altanen

 
 
Ja jag sitter på mina föräldrars altan och sippar små iskalla droppar av det goda vita Ecologica-vinet... Är för kvällen "utslängd" då A har killpartaj!
 
Mina föräldrar är ute på en semestertripp och Filippa med kompisar så ja det är jag och Nikki ännu en ensam afton på tu man hand.... eller Lotta på bråkmakargatan är ju som alltid med ;)
Tänkte springa över till min vän Annika som bor alldeles intill men jag tror mini håller på att lägga igen ögonen så jag får nog rikta in mej på en tv-kväll...
 
Ha dett gott //PIllan
 
 
 
 


Som du frestas, börjar bli måttligt sugen på ett läskande glas vin nu:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se