Idag var det dags...

Jamen kolla in golf-bruttan.... Say no more ;)
 
Vid fyra-tiden i eftermiddags gick jag då äntligen min premiärrunda! Kunde inte ha valt en bättre dag/kväll, helt underbart väder!
Jag gick tillsammans med min vän Pär och han var en tålmodig "lärare" :) Vilken tur att vi inte slutade efter 9 hål utan gick hela rundan på 18. För på de sista hålen lyckades jag riktigt bra :)
Hoppas att jag kan komma ut snart igen, för en sak är säker, det tar tid! Vi var borta i över fyra timmar
 
Nu kommer jag att somna riktigt gott ikväll, trött som bara den...
 
//PIllan
 


Nämen se! Hon tyckte det var kul!! KUL!! :)

Vilken fin bild på dig! Skönt att det gick bra, lätt att ge upp då det blir motigt på banan. Blir en bra höst för golfen då det är så varmt. kram Therese





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se