Kökspiga i regnrusket

 
Bästa hjälpredan i köket idag!
Nikki hjälper till med fruktsalladen, fast det mesta åkte direkt in i munnen...
 
Huuu sicket regnväder vi har och har haft det senaste dagarna!
Ibland tar det i så man tror himlen öppnat sig :/ För min del hade det fått vara varmt och sol iaf fram tills skolorna startar nästa vecka.... Men inget jag har makt över så ikväll är det tända ljus överallt och Friidrotts-VM på tv:n.
Kroppen får helt enkelt vila idag och jag gör allt för att hjälpa till i häckhoppning, diskus och långdistans istället ;)
 
Ha en fin kväll //PIllan
 
 
 


Det var mig en himlans söt kökspiga du har. :0)

Här är det lite bättre väder idag så jag ska gå ut och sätta mig i solen en stund och njuta.

Kram Linda

Sötnöten! Snacka om att dom har vuxit på 3 år - minns som igår när vi gick och väntade på våra små sommaren 2010 :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se