Lägga måsten på hyllan...

Igår eftermiddag då Nikki hade somnat.....
 
...men den utsikten! Life is good ;)
 
Ny strålande vecka, jobb två dagar sedan SEMESTER!!Wiiiihhhh
Helgen har ju varit helt makalöst härlig. Igår då jag och Nikki hunnit klippa gräs, rensat rabatter, vattnat, spelat fotboll, golfat, hoppat studsmatta så var det en liten dam som sittande somnade i soffan...
Jag slog mej ned i solstolen och kom på att nu är ju ett ypperligt tillfälle för lite egenvård! Fram med fotbad, fil och creme ;) Underbar stund i solen, lugn och ro (detta inträffar kanske en gång per år...)
 
Ändå när jag sitter där kommer jag på att "nån" hela tiden knackar mej på axeln och påpekar att nu borde du passa på med bla bla bla och måste du inte ta hand om bla bla bla.... Lyckades fösa bort den där "nån" och njuta i åtminstone en kvart :)
 
Ha en mysig måndag
//PIllan
 
 
 


Vad mysigt med en liten spa-stund och härligt att semestern närmar sig med stormsteg, njut!:)
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se