Lugnet på landet

 
På prommenad genom Stockholm....gör mej en aning stressad! Har liksom "farten" i benen och vill ofta gå väldigt fort men alla männsikor som trängs och "går ivägen" får  mej att räknar till tio några gånger ;) Hi hi..
Vagnen efter Filippa är både solblekt, omodern och inte speciellt snygg men helt perfekt i sina övriga funktioner!! En riktig klassiker  från Emmaljunga utan krusiduller helt enkelt!
 
Jag gillar verkligen storstadens puls och liv och kan verkligen längta dit men den här gången tyckte jag det var en aning jobbigt....
Kanske för att jag/vi hade Nikki med!?  Som sagt det ska köras vagn i folkmassorna, man ska ha koll på närmsta toalett så inga olyckor händer, hök-ögon i nacken så inte mini springer åt ett annat håll osv osv... Stor respekt för alla som väljer att bo mitt i detta...
Pju nä så skönt att landa på landet igen, slänga upp altandörren och släppa ut mini med spring i benen! Största faran här är väl att björnen ska smyga sig på....(SKÄMT) fast de har faktiskt sett flera stycken i närheten under sommaren!
Jaha det var den analysen men mysigt har vi såklart haft med hotellboende, Grönan och Junibacken det är väl jag som är en aning lättstressad och bekväm gissar jag ;)
 
//PIllan
 
 
 


Jag håller så fullständigt med dig, skönt att komma hem och släppa ungarna fria :-)

Vilka fina bilder på dig :)

Vad söta ni är!! :) Och jaaa, jag håller med, hög puls i storstäder! Men samtidigt är det kul med dessa stadsbesök emellanåt :)

Borta bra men hemma bäst :)

Kraaaaaaam aka

Hihi blir lite full av skratt ;)ja här är det stressigt och jag kan tycka det är jobbigt att se folk springa o stressa som galningar.Det är stressigt att gå med småbarn i stan man måste som sagt ha Hökögat med sig,så jag håller med att det är betydligt lugnare i norr;)men då har vi björnen runt knuten haha.kram o härligabilder.

Åh mina gamla hoods, visst är Sthlm vackert:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se