Skön sensommarstil

Skönaste sensommarstilen på mej just nu, ett par löst sittande byxor, top med nåt djuprint och platta sandaler, snyggt och "ledigt" tycker jag. Dessa byxor från Cubus och zebra-linnet från Lindex.
 
Kalla mornar och varma dagar råder och det är lite lurigt att klä sig när man sticker på jobbet tidigt på morgonen... Jag gillar den här typen av outfits just nu, bara att ta en jacka eller tröja över när termometern visar under 10 för att sedan kliva ut från jobbet mitt på dagen i strålande sol och bara armar!
Zebra och leoprint hänger kvar i min garderob i övergången mellan sommar och höst, så snyggt eller hur?!
 
Ha en skön söndag
//PIllan
 
 


Pantertant som jag är så äääälskar jag leo o zebraprint o de lär få hänga med även under vinterhalvåret. Linnet är supersnyggt. Kramisar Tina

Å så snygg du är!

Ursnygga kläder och vilken bränna sen... Känner mig blekast i kvarteret i år men så har jag också kört med spf 30 och 50 i sommar ;)

Ha en skön söndagskväll! Kraam kraam

Snyggo! Och jag älskar ju också djurmönstrat - som du säkert redan vet ;-)

KRAM

Hej, försöker få tag på ett par liknande byxor! Är dom köpt på cubus i år? Hittar dom inte :(

Svar: Ja det har jag gjort fast det var nog typ i juni...!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se