Sommarblond ett tag till

Yes jag förblir blond ett tag till, behåller sommarkänslan.... :)
 
Äntligen fick jag inta stolen hos frisören igen... fattar inte varför det alltid ska måste ske i allra sista stund då jag knappt står ut att gå förbi en spegel :/
Men nu är det gjort för den här gången och jag ska minsann sätta en stor reminder i kalender om typ sex veckor så jag kan ringa och boka direkt och inte dra ut på det!
 
I eftermiddag är vi bjuda på middagsklubb med sommartema på maten. Vi hade ju vårmiddagen och det var sista april... så nu börjar det bli dags att träffas, hög tid dessutom!
Poolparty ska det minsann också vara men vi får se hur det blir med badandet, även om poolen är uppvärmd och vädret är OK så kanske jag endast doppar tårna :)
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se