Söndagstött

Närmaste jag kommer en Onepiece!
Så himla skön jumpsuit som jag köpt på rea i sommar, åker definitivt med i resväskan om ett par veckor! Halsbandet är från HM
 
Jo lite söndagstrött är jag allt idag.... Det beror absolut inte på något partaj utan att jag agerade chaufför åt mina föräldrar inatt och sedan ringde klockan för jobb tidigt i morse....
 
Nu är jag nyss hemkommen efter en väldigt lugn dag på jobbet. Tacos ska alldeles strax serveras till middag och sedan bär det av mot träningsanläggningen. Finslipning av tisdagen aerobics-klass ;) Längtar att få köra igång igen. Måste bara införskaffa lite höstsnyggt att bära i gymmet till höstens träning, kul! Kollat in lite på Stadium och det passar ju perfekt eftersom jag fick presentkort där i födelsedagspresent!
 
//PIllan
 
 


Wow vad snyggt, var har du hittat den? Kramisar Tina

Skitsnygg dress!
Och jag längtar till passet!!
:-)

Vilket snyggt klipp! Den är jättesnygg och säkert så skön som den ser ut också.

Kram
Patricia





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se