Strålande lördag

 
Uppställning för fotografering. i torsdags... gick bra en bild sedan... - Förgrömmade onge som Emils pappa skulle ha sagt :)
 
Jamen vilken sensommar vi fått, strålande sol och en termometer som klättrar över 20 sträcket!! Underbart
Vi har haft Johanna och Sigge här på lunch och häng på gården i flera timmar. Jättemysigt att sitta ute och njuta!
A är på golftävling och första rundan lyckades han och D vinna rätt stort tror jag :) Kul, one more to go!
 
Nikki har däckat på golvet under bordet  och jag låter henne sova en stund! Själv ska jag upp i garderoben och lägga upp en strategi för packningen, inte ta med för mycket.... Kan ju tänkas att jag kommer shoppa en del på plats ;)
 
//PIllan
 
 


fina matchande stövlar!

Vad fina ni är!! Och känner igen det där med att ha en liten som inte riktigt har ron att posera mer än en halv sek hihi ;-)

Kramar!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se