Tisdag Hej Hej

Sommaren vägrar släppa taget och jag skiner ikapp med solen!
 
Efter några timmar på jobbet gick jag ut till fem dagars semester :)
Hämtat Nikki på dagis och stackars Filippa var redan hemma från skolan.... Hon har fått någon elak halsbacill och den får då minsann inte hoppa över på mej nu bara !!
Middagsfix med pastagratäng sedan iväg på aerobics, piggar alltid upp :)
Ikväll ska resväskan packas och Hollywood-fruarna ska jag minsann också försöka hälsa på, bästa tv-underhållningen nu!!
 
//PIllan
 


Härligt med semester o en resa som väntar. Får inte glömma fruarna ikväll har inte sett något avsnitt än. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se