Bara mys!

För att komma i fas i matlivet igen... Smoothie med massor med nyttigheter, här med mango, bladspenat lite banan och granatäppelkärnor som simmar däri ;)
 
Åhh vad jag har myst de gångna dagarna. Fulltankad med energi och med en näsa som går att andas igenom ser jag fram emot det nya året!
Vi åkte en sväng till gymmet igår, dels för att Nikki skulle få ruscha av sig och dels också för att jag skulle få "känna min kropp" igen.
Ett superlugnt pass med lätta vikter bara för att kroppen skulle få vakna till!
Så underbart, jag älskar verkligen att träna och nu vill jag bara ge allt igen... snart!
 
En klapp innehöll dessa gosiga strumpor från Peak Performance och de har jag tassat runt i de senaste dagarna! Verkligen tagit tillvara tiden till att bara vara, tidningar har plöjts i soffans vrå och dumburken har fått stå på för att kika på filmer och repriser av program man sett alltför många gånger men vad gör det, underbart!
 
Idag ska jag och Nikki möta upp Katarina och Ellie för att gå på bio, Emil & Ida.
Det blir premiär för mini som verkligen ser fram emot detta ;)
Att få köpa popcorn och festis lockar såklart för jag vet inte riktigt om hon hajjat vad bio är egentligen. Hon tycker att vi kan "slå på" både Lotta och Madicken då vi ändå ska titta... :)
 
I morgon väntar jobbet på mej efter en veckas skön semester. Det ska väl gå bra det med!
 
//PIllan
 
 
 


Så mysiga sockor du fått:) Och visst har det varit sköna dagar, precis vad som behövdes! Önskar dig en god fortsättning, kramar!

Åh vad jag också längtar efter träning igen. Förhoppningsvis kommer jag iväg en sväng imorgon. Reserverar mig eftersom jag befarar att min förkylning bryter ut vilken dag som helst. Ska boosta med vitaminer och hoppas på det bästa, att den ger sig av:) Din smoothie låter väldigt smarrig!
Min minsta hade också biopremiär idag med Emil och Ida. Själv var jag på Sune med stortjejen. Många skratt där!

Kram Patricia

Svar: Hej PatriciaVar inne och "hälsade på" hos dej med kunde tyvärr inte kommentera där... Filmen passade iaf Nikki perfekt, lagom lång ;)
Kram P
Pernilla/Pillan

Vad märkligt att det inte funkat att kommentera för dig. Har fått andra kommentarer ju. Kommer det inte inte upp ett kommentarsfält eller är det att det inte går igenom när du klickar på skicka kommentar?
Kul att du kikade in och hoppas att jag kan lösa problemet med att du ska kunna kommentera.
Ha en fin dag!

Karm Patricia

Svar: Det "fattas" ett val under drop down listen... Typ namn om man inte har Google konto eller liknande.
Pernilla/Pillan

Tror att jag fixat till det nu:)!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se