En vecka kvar...

I fredags då strömmen kom tillbaka blev både jag och Nikki så upprymda och glada så vi tog och kläde granen! Så mysigt (även fast ljusslingan krävde det mesta av mitt tålamod...) och mini var så duktig att hjälpa till, inge tjafs utan tindrande ögon och -Åhhh vad vackert, mamma ;) Helt sant!!
 
Tisdag och en vecka kvar till julafton....En vecka?! Herregud har knappt fattat att november passerat?!
Hälften av julklapparna är inslagna, resten väntar.... Jag älskade att slå in paket tidigare men nu tycker jag det är rent plågsamt... ;)
Filippa vill ta en sväng på stan och handla klappar så jag lovade att hänga med henne på lördag... vad tror ni om det :/ Lär väl bara vara hon och jag plus ett par till ute då....
Men jag är i princip klar så jag ska bara strosa och insupa allt pynt och (hysterisk) stämning :)
 
Nu väntar strax mitt tappra aerobics-gäng på mig. Sista gången innan ett litet juluppehåll så ikväll kör vi så det ryker!!
 
Kram PIllan
 
 
 


Men vilken fin gran! Härligt att kunna lägga klapparna under granen, här hemma får det vänta till julafton och då det är dags för paketöppning annars har vi snart en stor hög med papper och öppnade presenter. Måste dock börja slå in klapparna inte en enda är klar. kram kram

Vad duktig du är som håller i din träning så bra!

Jag tror också att ni blir ganska ensamma ute på lördag... haha...

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Åh vad fint ni har det! Ikväll ska vi (försöka hinna) klä vår:) Den står på plats iaf:)
kram

Vilken vacker gran....jag tycker också att det galet fort. men det betyder väl att man är lycklig sägs det. Så tänker jag. Kram anette

Du kan komma hit med klapparna så kan jag slå in dem för jag älskar att göra paket!! :D

Så fin granen är, det blir jul på "riktigt" när granen är på plats. Bara jag o tejpen är överens är det ok, men det är ju det vi aldrig är.......men nu är vi färdiga med varann för i år i alla fall puuuhhh. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se