Fredagsfin

Nikki piffade sig lite extra idag då det är fredag ;)
 
Glittriga ballerinas från HM, åh dom är så Vackra enligt mini!!
 
Leotunika från Kappahl och diadem från HM
 
Skönt med fredag och jag hoppas verkligen att ni söderut inte har blåst bort!
Här hemma har det snöat och blåst sedan igår kväll men knappast med styrkan ni fått uppleva, huuu gillar inte blåst!!
Nu börjas det med skottning av gården och sopande, skrapande av bilen, flera lager snö under skorna, bylsa på med overaller...... Sommaren är min tid men jag försöker... :/
 
Själv kliver jag på jobb-helgen idag så fredagsmyset blir på jobbet. Såg att det även är final av Idol ikväll. Måste säga att jag inte följt det speciellt mycket denna omgång! Ingen som riktigt sticker ut..
 
Nu ska jag pussa Filippa hejdå för hon reser på regionsläget i helgen! Tyvärr är hon fortfarande hängig så himla envis förkylning som bara tar om hela tiden :/
 
Kram PIllan
 
 


Hoppas du får en trevlig jobb helg.
Själv jobbar jag också helgen nu. Men ska ladda upp med TRX pass innan jag börjar imorgon =)

Så himla söt hon är!
Visst är det härligt att julbaka, det är så mysigt!

Hoppas ni haft en fin helg.

Kram
Helen
www.vitaestilo.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se