Kan inte få nog...

Söta glöggmuggar från Saga-form, har även en karaff i samma serie men den används tyvärr inte så ofta..
 
Blossa, inget märke slår Blossa! Älskar den och helst svag-varianten ;) Minns ni Bobs saft-glögg det var min absoluta favvo men den finns inte mer....
 
Marmorbrickan är ett fynd från mammas matkällare ;) Passade perfekt som en liten glöggbricka nu i adventstid!
 
Tror att jag dricker en liten kopp med glögg varje dag just nu.... Inte det bästa alternativet men jag kan inte få nog! Älskar verkligen denna varma dryck. Behöver varken russin eller mandlar utan bara 1 minut i micron och sedan njuta....
Idag ska jag och Nikki gymma 1 timma och förhoppningsvis får vi sällskap av Johanna och Sigge. Kul om kidsen kan få leka och vi mamas får gå en rond mot hantlarna!
 
Övriga dagen ska ägnas åt det stora julbaket!
Vi styr kosan mot min mammas kök och fram med mjöl, choklad, socker, nötter, margarin, jäst....
Småkakor blir det nog mest, inte min favorit att baka så det är perfekt att göra det tillsamman!
 
Ha en trevlig onsdag //PIllan
 
 
 


Japp, en härlig rond mot hantlarna blev det ju :) Tack för idag!

Jag har också glöggmuggar från sagaform, randiga. Så små och söta!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se