Lördag med glöggkväll

Lilla granen i fina krukan är en favorit sedan i fjol!
 
Jamen hur glad blev inte jag igår vid 15-tiden då strömmen kom tillbaka!! Herregud vad beroende man är av detta ....
Satte genast igång att städa och baka som jag hade tänk! Diskmaskinen och tvättmaskinen åkte på och jag fick sådan energi att jag och Nikki till och med klädde stora granen! Ljus överallt och lyckan var stor ;)
 
Ikväll väntar glöggmingel hos vänner med temat black, red & White. Har två klänningar att välja mellan (kika på IG och gör ett val åt mej...) ja ni vet I-landsproblem!
A är uppe i fjällstugan och där är det fortfarande strömlöst... Han har eldat kamin och ätit grillkorv ett dygn nu :/
 
Ta det lugnt , 10 dagar till dopparedagen
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se