Lugna mellandagar

Jag och mitt lilla♥ från julafton!
 
Tokfia som spexar som vanligt!
 
Gillar verkligen Nikkis toksöta klänning från Lindex med "taftliknande" prassligt tyg! Den får gå i repris redan på nyårsafton fast då med kanske rosa glittrigt diadem!
 
Hej på er
Jag njuter verkligen av mina lediga mellandagar. Nu när lugnet efter julafton har lagt sig....
Har oftast galet höga förväntningar på denna dag och det är sällan allt går helt "geschwint".... ;)
 
Men som sagt nu har liksom lugnet lagt sig och jag får bara ta dagen som den kommer utan stress och jäkt! Det enda smolket i bägaren är denna envisa förkylning som sätter stopp för min träning ! Över en vecka utan fysisk aktivitet för min del är bara too much :/
Men jag känner att jag är på bättringsvägen men har ändå bestämt mig för att skynda långsamt, man ska vara rädd om sig!
 
Hoppas ni alla har lugna sköna dagar precis som vi!
 
//PIllan
 
 
 


Så fina ni är!
Hennes klänning är gudomlig <3

Jobbigt att förkylningen inte släpper men skönt att du är på bättringsvägen.

Krya på dig kramar
Helen
www.vitaestilo.se

God fortsättning. Klänningen är verkligen super söt.

Superfina båda två :-) Och jag ÄLSKAR din blus!!

Hoppas att du snart är piggelin igen!

KRAM

så tjusig klänning :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se