Mina fina

Två tummar för Julafton!!
 
Crazy kids som bara ska spexa hela tiden!!
Tror inte jag fick en enda bild då båda var "normala" samtidigt ;)
 
Nu har han kommit.... han med röda kläder och massor med paket! Två förväntansfulla systrar
 
Mamis fina flickor!
 
Dagen efter kvällen före.... Här har det pysslats med pärlor och färger mest hela morgonen. Barbiedockor och gosedjur, pussel och skidutrustningar i en enda röra över hela huset... Men det är precis som det ska dagen efter!!
 
Jag och Nikki ska strax åka till mina föräldrar för att käka jullunch, Filippa är redan i slalombacken och A har åkt till fjälls. Jag är fortfarande inte kry och orkar inte packa och resa utan valde att stanna hemma istället...
 
Ha en fin juldag
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Em mysig julafton med de sötaste tjejerna. Ha en God Fortsättning vännen o hoppas du mår bättre. Kramisar Tina

Vad mysigt.
God fortsättning!

Fina bilder!
God Jul!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se