Skulle vilja veta...

Här har ni mej, från i lördags på glöggfesten
 
Idag har jag en liten önskan, ja för det får man ju ha i juletid!
Jag skulle så gärna vilja veta vem du är som hälsar på mej varje dag...! Jag har ju ingen jättestor blogg men att 250 personer tittar in varje dag tycker jag är jätteroligt :) Dessutom har ni blivit fler senaste halvåret.
Kan bara föreställa mej om jag skulle ställa mej på en scen framför 250 personer.... Hjälp!!
 
Ibland kan jag möta nån på affären som säger att de läser min blogg eller träffa nån gammal klasskompis som jag inte sett på flera år och inte har en aning om vad hen har för sig... och dom säger -Jag "träffar" dej nästan varje dag...på bloggen!
- Ehhh jaha vad kul läser du den??
 
Men så är det ju när man "lämnar ut sig" i cybervärlden! Men ändå .... skulle vara jätteroligt för mej med ett liten hej, vad du heter och vart du bor!
Jag har ju flera bloggvänner som kommenterar här inne och det är toppen! Har flera "bloggisar" som jag följt i flera år och även fast vi aldrig setts IRL så känns det ändå så!
Men ni andra som läser och kanske inte har någon egen sida, snälla, All I wish for christmas, är ett Hej!!
 
Kram PIllan
 


Din kollega här. :)

Svar: Hej Ulrika, vad roligt att du hänger med mej även här!!
Kram
Pernilla/Pillan

Heeeeej, Felicia här, snart 20-årig tjej som bor i Stockholm, du verkar vara sådär mysig, haha måste jag säga.

Underbar outfit på dig dessutom

SV: tack så jättemycket, ja många outfits blev det minnnsann :*

puss

Svar: Tack Felicia!! Kul att du kikar in hos en "gamling" som mej ;)

Kram och God Jul
Pernilla/Pillan

Eran sommarvikarie här! :)

Svar: Nämen Sofie vad kul att du finns med mej här på bloggen! Hoppas allt är bra med dig och att jobbet går bra!!
Kram
Pernilla/Pillan

Jag är ju så klart med varje dag :) Kram sara

Svar: Kul Sara och God Jul!!!
Pernilla/Pillan

Jag kikar in varje dag! Har lite samma stil som dig, inredning, kläder, träningsinlägg gillar jag! :)

Svar: Och samma NAMN ser jag, vilket sammanträffande...heter också Pernilla Eriksson ;)Vad kul att vi är lite "Likisar" på flera områden!!

Kram och God Jul
Pernilla/Pillan

Du känner ju mig, Therese 37år, bor i villa/ Stockholm med mannen och två vilda små killar. Måste nog ha följt dig sen du kikade in hos mig någon gång 2008. Funderar på att gå in och läsa på min gamla blogg och se vad du skrev om klänningen men det är ett litet svagt minne faktiskt om din kommentar. Jag älskar att följa ditt liv och titta på alla vackra bilder du lägger upp och gillar dina recept lite extra mycket. Stor kram och tack för ditt svar inne hos mig http://sailorswife.se/2013/december/tavla-om-en-adidas-leo-troja.html

Svar: Hej TessJamen visst är det roligt med alla bloggvänner man fått genom åren!!
Önskar dej och dina fina killar en God Jul
Pernilla/Pillan

Linda heter jag, 30 år. Bor fem mil norr om Halmstad. Har följt dig i ett par år tror jag.

Svar: Ja men vad kul att höra! Hoppas du fortsätter att kika in hos mej/oss ;)
Kram och God Jul
Pernilla/Pillan

Hej o gokväll d är Jane som skriver
Ellys mamma du vet 😀

Svar: Såklart jag känner dej Pinglan ;)God jul kram!
Pernilla/Pillan

Vad snygg du är min vän<3!! Kram

Svar: Tack darling!
Pernilla/Pillan

Hej, jag hittade din blogg via en annan blogg (starwoman) för något/några år sen. Jag bor på västkusten med min man och 2 barn. Min minsta tjej är lika gammal som Nicki. Din blogg är väldigt fin och inspirerande. God jul!/ kram Anna

Svar: Tack vad roligt att du gillar den! Kul också att vi har tjejer i samma ålder ;)
Kram och God Jul
Pernilla/Pillan

Hej
Bor utanför Uppsala med make tvillingdöttrar (snart 20 år) och schäfer :)
Trevlig blogg, god jul!

Jag kikar in till dig då o nu.Men det vet du ju redan.Vecka 7 i Västansjö-NI kommer väl?Kram.Stina

Ja men jag är ju också här och läser....hittar också andra bloggisar via din sida som är kul att följa.Krya på dig nu och God Jul

Svar: Tack Lisen!Jag gör allt för att bli kry nu men det verkar segt...

God Jul
Pernilla/Pillan

Måste läsa din blogg för att veta vad en vinpullla gör på dagarna :-) . Skämt och sido, superfin blogg och grymt inspirerande!

Svar: Hi hi ja så är det kanske :)Tack Maria och God Jul!
Pernilla/Pillan

Följer din blogg för att se hur ni har det. A rekommenderade det för några år sedan och sedan dess tittar jag in då och då.

Jag är här ganska så ofta och kollar läget...Jag är 27 år och bor i Bollan;) Kram å krya på dig vännen!!

"Grannen" här :)
Kikar in lite då och då, men det vet du ju redan :)
Det är faktiskt oftast mini som påminner mig att gå in och läsa, hon måste ju se om det kommit några nya bilder på bäst-Nikki ;)

Kram och ha en fantastisk julhelg!!
//Lotta

Vi ses ju så sällan så bloggen blir självklar så jag åh Alvin ser vad du och nikki grejar med om dagarna:D!! Alltid kul och läsa för du har sunda tankar och inspirerande bilder. Kram & God Jul

Karin heter jag, är intresserad av träning som du, har ungefär samma smak på heminredning som du. Jag hittade dig via en annan blogg (minns inte vilken dock), men tycker att du skriver trevligt och fotograferar väldigt bra, därför har jag stannat kvar och kikar in lite då och då. Jag bor är Helsingborg, är 54 år, gift och har två utflugna barn.

Svar: Tack Karin för värmande ord! Önskar dej en god fortsättning ! Kram
Pernilla/Pillan

Zandra 30 år, sambo och en dotter på 16 månader,, har ju följt dej länge, men varit riktigt dålig på att skriva kommentarer, skrev ju blogg förut men den har inte uppdaterats på länge nu hehe

God Jul ovh hoppas ni får en frisk och mysig jul.
Kram
Zandra (lillalalla)

Svar: Ja Zandra jag följer ju dej på IG, kul att du tittar in här hos mej! Kram
Pernilla/Pillan

33-årig gift tvåbarnsmamma från södra Sverige. Tittar in till dig då och då eftersom du har samma intresse som jag. Bloggar själv men allt för sällan. Ska bli bättre på det under 2014 tänkte jag:)
God fortsättning!!!!

Kram Patricia

Svar: Vad kul, då ska jag titta in hos dej! God fortsättning till dej med!! Kram
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se