Tisdagspepp

Sådana här Quotes finns i massor men läs dem och "känn" på orden... De är faktiskt helt sanna!
 
Tisdag och min bästa träningsdag. Detta såklart för att jag får träffa min aerobics-grupp som hänger med mig varje vecka. Vissa av dem har "hängt" i över 20 år nu!!
 
Det är en fantastsik känsla att få inspirera dem och ge dem 1 timma av total egotid. Tid som de samtidigt investerar i sig själv. De flesta går därifrån med ett leende på läpparna och så gör även jag :)
Önskar så att alla kunde få "smaka på" den härliga endorfinrusiga känslan som ett träningspass faktiskt ger! Det finns så många som aldrig får/vill göra det.... Självklart ska man träna det som passar just en själv och det man finner roligt men just att få kroppen i rörelse är det viktiga!
 
nk så här : Din kropp är din "bostad" ända fram till dagen du dör, du har ingen annanstans att flytta! Kroppen är inte en sopcontainer som du kan fylla med "skit" utan den är en fantastisk gåva! Försök att respektera den och ge den de bästa förutsättningarna.
 
Många som jag känner vill ju ha ett fint hus/lägenhet med snygg inredning som man gärna investerar mycket pengar i. Även utsidan ska se fin och trivsam ut.... Tänk då att din kropp är din permanenta bostad där du ska försöka ha lika fint inomhus och säkert vill du ha en fin utsida!?
Villan eller lägenheten du bor i går att ersätta om något händer, det går inte med din kropp!!!
 
Ta hand om dej //PIllan
 


Word!! :-)

Kram N

Så sant o jag vill verkligen investera mer i min kropp, har försökt att hitta en bra träningsform men det är svårt. Nu har jag fått ett program som jag ska testa under en period hemma. Hoppas, hoppas att det ska funka. Hade med glädje gått på dina pass. Kramisar Tina

Så sant!

Önskar jag vågade gå till gymet men jag är väldigt överviktig och skäms för att visa min kropp. Jag älskade verkligen att gå på aerobics och step innan graviditeterna. Det är så himla kul!

Svar: Så ska du inte behöva känna! Hos mej har jag tränande som har alla kroppsformer och alla är i olika åldrar. Alla är där av olika anledningar, vissa tränar för att det helt enkelt är så skoj och andra har kanske viktnedgång som mål. Jag tycker absolut att du ska ta steget och övervinna din rädsla. Det är för din egen skull och ingen ska döma dej för hur du ser ut!!Lycka till, Kram
Pernilla/Pillan

Så himla sant ,blir tårögd :)har så länge länge velat komma igång o nu äntligen kommit till skott ,trodde aldrig i mitt liv att jag skulle våga ge mig in på ett gym o dessutom träna i grupp.ni instruktörer är fantastiska .kram

Svar: Ja du är jätteduktig och så härligt för dej att du "hittat" din träningsform. Du kommer snabbt att märka resultat ! Kram
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se