After träning

 
Påfyllning av proteiner! Godaste rutknäcket med lax och majonäs på toppen, Yummie ;)
 
Så himla seg jag blir på eftermiddagarna, då man plockat, stökat undan, roat Nikki, lagat bak (och faktiskt bakat) servat en lite klen Filippa osv....
Just då vill jag inget hellre än att sjunka ner i soffan och bara slöa....
MEN jag tog mig i kragen även idag och stack en sväng till gymmet!
Intensiv runda på cirka 50 minuter och sedan har man laddat på med ny energi igen :)
Det gäller bara att ta steget!!
 
Såg ett så bra inlägg om träning som sköna Nina skrivit idag!
Det där med att många tjejer är så rädda för att de ska bli "stora" av styrketräning.... Detta har jag försökt i många år att påpeka för flera vänninor men få lyssnar.
Det tar TID att få stora muskler! Du måste dessutom träna väldigt regelbundet och hela tiden bygga med tyngre vikter! Tro mej jag vet....
Jag som älskar muskler men har en relativt slank kropp har vansinnigt svårt att "få till det" !! Men jag kämpar på och försöker lägga på mig lite mer just nu, så på med mer vikt och boosta med nyttiga proteiner (nope inga tillskott här, jag kör på vanliga livsmedel)
 
Ha en skön kväll //PIllan


Har också varit iväg och fyllt på med en massa endorfiner idag. Det är ju så härlig när man väl kommit iväg även om det ibland kan kännas lite motigt innan.

Kramar

Heja dig - det gäller som sagt bara att bestämma sig! Det är ju få träningspass man ångrar :-)

KRAM

Ps: Tack för de fina orden!

Gud vad gott:)

Det tar VÄLDIGT lång tid, för en del går det ju knappt!:) Beror ju mkt på gener och anlag, men såklart även på hur hårt man tränar;)

Hoppas du har en fin dag! Kram

Mmmm vad det ser gott ut. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se