En härlig fredag!

 
Med god mat och smarriga drinkar på Plaza startade vi upp våran kväll i Östersund. Perfekt med halva priset på mat och dryck innan klockan 21!!
 
 
Sedan drog vi vidare till mysiga Jazzköket som är relativt nyöppnat och med en riktig hemmainågonsvardagsrum-känsla!
 
 
Mina fina vänner!
Oj oj oj vilka gamla minnen vi gick igenom! Var det verkligen vi som gjort allt detta!? Igår började jag gäspa redan efter maten typ.... men vi slutade inte hemma i sängen förrän klockan 02!!
Innan kvällen var slut var vi bara tvungna att klämma i oss en riktig nostalgi nattamat..... Strips med räksallad och en kall cola :)
 
 
Nu är det en seg mamma här hemma som ska ladda om för en helmysig afton med min kära familj och Melodifestivalen!!!
Nu kööör vi!!
 
//PIllan


Åh, vad härligt med en klassisk tjejträff :-)

Ha en mysig kväll nu!

Kram N

Ser ut som en toppenkväll:)

Hoppas veckan börjar fint!

Ser väldigt trevligt ut :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se