Frrreeedag!

 
 
Ikväll ska jag absolut titta på Lena PHs show kl 20:00! Tycker hon är en fantastisk artist som verkligen bjuder på sig själv On Stage! Snygg som sjutton är ju ju oxå.....
 
Lilla bus springer runt i en svart tyllkjol och dansar och hoppar, radion spelar pop-musik, lunchen är förberedd, vi väntar på vänner och det är Fredag!!
 
Ha det gott
 
//PIllan


Låter som en härlig fredag!!!

Lena PH är snygg, absolut! Hon blir vackrare och vackrare med åldern. Jag tycker det är likadant med Carola.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se