Hej Måndag

 
 
Ja då har vi en ny vecka för våra fötter!
Upp i ottan och iväg mot jobbet helt OK att gå ut hårt direkt ;) Jag är ledig fre, lör och sön så jag kör så det ryker fram till dess.
 
Igår kom jag aldrig iväg till gymmet utan körde hemma - pass i ca 40 minuter. Hade sådan träningsvärk sedan fredagens pass i ben och rumpa så jag gick på där igen ! Försökte få med A att köra med mig men nope han gruvar sig ett tag till....
Kommande dagar får det allt bli överkroppsjobb igen, mer muskler Ja Tack :)
 
Annars har det väl inte hänt så mycket hos oss.... Vi ser vad veckan har att bjuda helt enkelt!
 
//PIllan


Jag också, grym träningsvärk i helgen :-)

Lagom träningsvärk är skönt tycker jag - men inte den då man knappt kan ta sig upp från toastolen ;-)

Snygg är du också!

KRAM

Vad fin du är och sååå flitig. Ha en fortsatt bra kväll. Kram Anette

Hoppas ni får en fin start på veckan!!

Tack för krya-hälsningar!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se