Idag kan den få komma...

 
 
 
Är väldigt väldigt förtjust i korgstolar ja främst fotöljer både inne och utomhus i inredningsväg. Men jag har aldrig slagit till på några...
När jag hittade dessa hos Solhem Inredning från danska Hübsch så blev jag dock väldigt sugen!
 
 
 
 
Ja så då tänker jag att idag skulle den vara väldigt välkommen den där drömvinsten ;)
Det är ju bara så mycket man vill ha....
 
Usch det är nästan lite hemskt faktiskt, man (jag) vill ha nya fina möbler inne och ute, kläder och skor i mängder, smink och andra skönhetsprodukter för massor med pengar :/
Ja sån e jag, erkänner....
 
Men vore det inte nice att så bara för en dag go totally bananas i shoppingväg ;)
 
//PIllan


IKEA har svarta, jättefina ,till bra pris;)

Jag har också ett erkännande att göra.....Jag är lika dan.Inte bra ...Kram Anette

Jamen gud, håller med, de är heeeelt underbara!!! Vill också ha:))) Och nog är det hög igenkänningsfaktor med att vilja ha massor med saker, suck... Tänk vad nice det vore att vinna en högvinst:))

Stöööörsta kraaaaaaamen aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se