Jag gör det igen...!

 
Pjäxorna är "avdammade" och väntar på att bli använda i helgen!!
Senast det hände låg Nikki magen så JA 3 år har dom väntat på denna stund... ;)
 
Ja det är inte klokt men idag efter jobbet packar jag och A in oss i bilen och styr kosan till Vemdalsskalet. Jag ska ut på baluns igen!!!? Vecka 6 på Skalet är numera en klassiker med "vuxna" människor och riktigt hålligång!
Herregud först Stockholm, sen Östersund och nu en hederlig After Ski helg :) 
Kanske blir ett riktigt "party-år" i år
 
Vi är inte själva utan bor med härliga vänner, så det vankas mycket god mat, dryck och nattsudd. Och självklart ett och annat åk i pisten, ska bli väldigt skoj. Dessutom får jag äntligen träffa min bästa vän Linda som flyttade till annan ort i höstas och vi har inte setts sedan dess...
 
Nikkis farmor och farfar kommer till oss och umgås med lillan och Filippa tränar i Åre i helgen.
 
Ha en härlig helg alla
 
//PIllan


Det fixar du galant - det är som att cykla ungefär :-)

Njuuut av helgen!!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se