Partaj !

 
 
 
Något varmt och stärkande efter slalomåkning ;)
För brrr vad det blåste kallt på toppen igår! Så det blev inte speciellt många åk kan jag säga.... men desto längre tid i toppstugan med en stor Alpenplatten med massor med delikatesser och en öl till.
 
Sedan hem och slappa ett par timmar för att orka med After ski med värsta draget och "hoppdans" som om vi vore 25 igen
 
 
God mat och dryck hemma i stugan och självklart Melodifestivalen. Vi höll på Anton och han fick ju i alla fall en andra chans....
Hmmm korten blir liksom suddigare desto längre kvällen lider.... och kanske även vi :)
 
 
Igår blev det bara tjejerna som höll ut och även gick på kvällsaktiviteter! Herregud vi dansade så fötterna brann och var helnöjda då A hämtade oss vid halv två!!
Lite nattafika och sedan hopp i säng ;)
 
Blir en tidig kväll här hemma också känner jag.... Gäsp!
 
//PIllan


fina bilder ^^

Kan vara värt en tidig kväll kanske.....kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se