Pju, nu är jag trött...

 
 
Sådana krukor köpte jag igår och fräscha "Plättar i luften" , får se hur länge de varar...
 
Ja pust och stön just nu är jag trött i kroppen!
Snickarna hörde av sig förra veckan och meddelade att de ska göra klart taket till altanen! Toppen tyckte vi för då är det ju liksom fixat när våren kommer.
Det som var mindre toppen var att vi måste skotta av hela altanen (den är stooor) och det var såklart hur mycket snö som helst, plus allt som rasat från taket senaste dagarna!! Inte nog med det vi måste även skotta runt hela altanen en meter ut så de kan sätta ställningen....
Japp så det har A och jag pysslat med och yes vi var sjöblöta efteråt, snacka om träningspass :)
 
Väl inne verkade en bomb ha briserat....
Två tonårstjejer som huserat på Filippas rum inatt = popcorn, godispapper, kläder, kuddar och så tror jag de hade tappat varsin peruk med mörkt hår över hela vita golvet....
 
Filippa sa innan hon drog till skidbacken att jag måste nog städa rummet när jag kommer hem, mmm JO!
Men den här pedant-tanten kan inte slappna av och göra nåt annat innan huset är cleant (jag vet det är en brist jag har...) så jag dammsög hela huset och plockade undan allt.
 
Ner med Nikki i vagnen och ut igen, rask prommenad i 40 minuter så nu sover hon och JAG har satt ner rumpan och njutit en bit av gårdagens annanaspaj, det var jag värd ;)
 
//PIllan


Snygga krukor
Jag har likadana :)

Jag skulle också behöva lite nya blommor och nya krukor. Jag tänker dock nöja mig med att planera om de blommor som är värda att sparas och slänga de som är alltför skruttiga. Kanske blir det att införskaffa lite nytt. På våren och sommaren vill jag ha blommor som blommar, så att det ser ut som ett riktigt mormorskök.

Fina krukor!
Ja detta med långa hårstrån på golvet..och kvar i hårborstar..gillas icke. Nu har vi, tack o lov lite mörkare golv men det syns. Inte kul!
Vore ju praktiskt med en städerska.. :)
Kram!

Pust - blir trött bara av att läsa!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se