Sov du lilla....

 
...videung än så är det vinter! Ja nog är det vinter än alltid... men igår kvittrade fåglarna och det var riktigt skönt i luften :)
 
 
Så ett knippe mjuka "kissar" fick följa med hem från blomsteraffären
 
 
Viden,några kottar och de gamla ljusen från Mio bildar fredagens stilleben!
 
Här hemma startade morgonen tidigt!!
Sedan tre veckor tillbaks har Nikki bestämt att vid strax efter 5 är det dags att kliva upp!! Åh herregud jag trodde "småbarnstiden" var förbi.....
Men då går hon iväg till Filippas rum och sätter på tv:n och tack för att Barnprogrammen kör igång vid 05:30!!
 
Jag drog mej till halv sju och nu har vi redan en kaka i ugnen :)
 
Mamma ska komma förbi med små presenter till tjejerna i eftermiddag då hon inte träffade dem igår!
 
För min del väntar dubbla träningspass med spinning och TRX senare. Ahh det ska bli så skönt :) Sen blir det mera godsaker i soffan ikväll, grönsaker och dipp har Nikki bestämt.
Passar mej perfekt!
 
//PIllan


Vad du är duktig på att hålla igång! :-) Jag kämpar på med mina 3 pass i veckan och önskar att jag snart ska börja längta efter att dom där passen. Är inte där ännu men det går iallafall lättare och lättare att ta sig iväg :-)

De fina små söta kissarna. Vill önska dig en fin fredag. Kram Anette

Underbara bilder! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se