Upp som en sol.... eller nåt

 
 
 
Här ser ni att en av mina "önskningar" från Gina Tricot collaget hamnade i min shopping-kasse :)
199 :- är ett fynd!!
 
 
Voj voj, om jag klagat på att jag varit trött tidigare så är trötthets-svackan på topp just nu....
04.15 ringde min telefon i morse, dolt nummer, jaha då vet man att det är från jobbet! Snabb utryckning var ordet :/
Hela dagen blir liksom lite upp och ner vid sådana abrupta uppstigningar.....
Nu har jag kommit hem och kokar mej ett par ägg till lunch, vilar huvudet några minuter för sedan är det dagis-hämtning och middagsfix igen!
 
Tröstar mej med att ikväll har jag en välbehövlig frissa-tid inbokad och ÅHH vad jag ska njuta ! Ja huvudet är kapat på bilden och det ska ni nog vara glada för ;)
Inga ursäkter för min utväxt just nu.... URK var ordet!!
 
//PIllan


Du blev säkert supersnygg i nya frissan. Det är ju så skönt när man blir av med den där utväxten....

Snygg skjorta - har den i grönt! :)

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se