Vårens sötaste...

 
 
 
 
Sötaste lilla vårtecknet är väl ändå pärlhyacinter.... När våren känns avlägsen ute får man helt enkelt pigga upp sig med små blommor här och där inomhus!
 
Ja som alltid kommer det flera "baklsag" innan våren gör entré och så även denna vinter, surprise, nej....
Snö igår och kyla idag!
 
Jag åker till gymmet och bättrar på muskelmassan innan det är dags för kvällsjobb. Skyndade mej även att klicka hem en tränings dvd som varit slut ett tag men kommit in i lager i dag.
Visst kan jag träna "på egen hand" men det är ganska kul med en pushande röst när man kör i vardagsrummet ;)
 
//PIllan


Så fint med pärlhyacinter, tror jag åker förbi blomaffären på vägen hem och köper :-)

Så fint med pärlhyacinter, tror jag åker förbi blomaffären på vägen hem och köper :-)

SAmma här, helt vansinnigt kallt, fy!

Tror man blir less på allt man äter för mkt av, men det är ju olika rätter och vi äter enormt varierat. Kinamat ett par gånger i veckan, annars typ "italienskt" /"vanligt"?:) Pasta, hamburgare, fisk, kyckling, vanlig mat helt enkelt:)
I Shanghai finns allt, verkligen:) till och med svenskt smågodis med svenska flaggan på (haha) så saknar inte något annat än familjen och frisk luft;)
Kram!

Så fint!
Hoppas det blev ett härligt träningspass!!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se