Dagens snabba

 
 
 
 
Tack för färdiga pizza-kit när man inte har orken!
Smakar ju riktigt bra med rätt topping och tillbehör ;) Kallrökt skinka, goda tomater, champinjoner, lök och ruccola idag. Sallad och Erik Lallerstedts bea, mums filibabba!!
 
Ja ni må tro att jag hamnade i paltkoma efter en sådan kolhydratrik middag!!
Men som tur var stålsatte jag mej och motade bort latmasken, slängde på mej träningskläder och stack iväg till gymmet...
När termometern dessutom visar -20 är det lätt att lockas av soffans inbjudande syn men nix pix, träning gör dej pigg!!
 
Och yes nu är jag påfylld med energi igen
 
Imorgon väntar veckans bästa, fredag :) Bakning står på schemat efter avslutat jobb. Filippa ska nämligen till att fylla "fjortis" på söndag ♥
 
//PIllan


Du är så duktig...pizzakit gillas. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se