Det blev en bra dag

 
 
Hej på er
Seeent inlägg denna dag men jag var bara tvungen att se Mia på Grötö då jag kom hem från jobbet!
Det är jag glad att jag gjorde, vilken härlig människa!
Jag låg här i soffan med Nikki sovande på min mage och jag skrattade så hon hoppade.....
-Ligg inte här och kära ner dej nu, nu håller vi det på den här mysiga nivån"... Tabita!
 
För övrigt har dagen varit bra med ett pass i gymmet med en vän
Lugnt och skönt på jobbet
Vinst på Lotto!! njaee det var bara 20 kr men ändå liksom... ;)
En överlycklig liten som slängde sig i min famn då jag hämtade henne hos mormor och morfar
 
En trevlig vardag helt enkelt och det är väl det som kallas Livet!!
 
//PIllan


Hahaha, ja visst är Tabiat underbar!! Ja hela Mia :-)

Kram kram!

Kul med vinst ändå. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se