F- dagen

 
'
 
Köpte lite nya blommor till köket härom dagen. Fullt med knoppar hade de...
 
 
När jag kom hem efter några timmar på jobbet såg de ut så här!!
Otroligt söta vita blommor som slagit ut på ett kick! De ser nästan overkliga ut som om de vore ditklistrade...
 
Ja då var det fredag igen....
Måndag, fredag, måndag , fredag kan inte förstå vart dagarna där emellan försvinner ?
Idag ska jag försöka springa bort lite av min träningsvärk så ett stund på löpbandet och roddmaskinen får det bli.
 
För Nikki väntar dagis och jag ska jobba eftermiddag men sedan är jag ledig i fyra dagar :) Såg att det skulle bli rätt så kallt i helgen... typiskt.
Men jag hoppas att vi kan vara ute lite grann så Nikki får åka lite kälke och skidor.
 
Ha en fin fredag  //PIllan


Vilken fin blomma =) Skönt med ledighet i fyra dagar =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling som avslutas idag =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se