Frostigt & Krispigt

 
 
Vackert så det förslår utanför mitt fönster men denna kyla gör mej galen snart....
 
God morning i stugorna
 
Här laddar vi för ännu en kylslagen dag ...
Vet inte när jag tog en prommenad senast?! Usch så trist att springa mellan bilen och "inomhus" istället för att kunna vända näsan mot solen och njuta ....
 
 
Bra, nyttig och god frukost, får bli morgonens tips. Pauluns superflingor med krispiga kokosflingor och nötter, mumsigt
 
Jag och lillan hade i alla fall en toppenmysig dag tillsammans igår! Mycket lek och bus och pankakor med glass och grädde (vardags-lyx för en 2-åring) . Trött liten Nikki somnade i mitt knä på tåget hem och jag njöt faktiskt av landskapet som svischade förbi!
Helt otroligt mycket snö i träden, såg overkligt ut och solen som strålade samtidigt som månen också lyste på en klarblå himmel!!
Vackert vackert, fast bara njutbart innifrån ;)
 
Nu ett eftermiddagspass på jobbet
 
//PIllan
 


Åh, det är min favvofrukost just nu - såå gott!!

Och jaaa, jag vill också har vår nu!!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se