Ibland lyckas jag!

 
 
Jag är absolut ingen "Rea-expert", tycker mest att affärerna hänger fram massa gammalt skräp när det vankas rea.... Men just den här gången lyckades jag riktigt bra, 275 pix för ett par byxor, en klänning och en dräkt-jacka på halva Halva rea-priset, hos Kappahl!!
 
Tjingeling, det är söndag
Eftersom jag ska börja jobba igen i eftermiddag så ska vi försöka komma ut så snart som möjligt i friska luften och åka lite pulka och kanske grilla ett par korvar ;) Förra lediga helgen var det alldeles för kallt så idag får det bli av helt enkelt!!
 
Sedan blir det att hålla kontakt med Filippa som är och kör LVC - kval i Super G idag. Vi håller tummar och tår!!
 
Ha en skön avslutning på helgen//PIllan
 


Kul när man kan fynda ngt på rean ;)mysigt det lät m korvgrillning härligt ute nu när det inte är lika kallt.kram

Halva reapriset,då snackar vi. Ser fint ut. Kram Anette

härligt att fynda på rean! Lyckas sällan men är väldigt nöjd när det händer :)
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se