Inspo på kvällskvisten

 
 
Åhh det är så lätt att försvinna bort en stund i alla webbutiker som finns nu, inte sant?!
 
Blev så himla glad då jag skulle prova datorn nu och till min lycka så funkar den finfint igen!! Då blev det en liten runda bland "butikerna" och ett collage från Gina Tricot.
Ljusa färger, lite army-stuk, lite bling och stjärnor, I Want It ALL!!
 
Nu Sveriges Mästerkock och en kanna te :)
 
//PIllan


De har ganska mycket fint. Ha en fortsatt bra kväll. Kram anette

Sååå snyggt!! Vill ju bara SHOPPA nu :-D

kram!

Snyggt och vårfräscht!

Superfina vårplagg, snyggt ihopplock - blir shoppingsugen:)

Riktigt snyggt!! Blir definitivt en liten runda i helgen på Gina Tricot! :)

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se