Lite mer Grrrr....

 
 
Är nöjd att dessa djurmönster håller i sig även denna säsong! Gillar leo-print på olika accessoarer såsom scarfs, skärp osv. Här ett par nya ballerinas från HM :)
 
Igår fick man verkligen smak av vad som komma skall!!
En helomvändning från - 22 till -2 på ett dygn :) Fåglarna gick bananas och sjöng för full hals!! Men än är det långt till vår men ahh vad skönt det var...
 
Jag jobbar denna tisdag och kvällen bjuder på aerobics!
Mina kvällar och nätter är just nu ensamma då A är bortrest och lillan huserar hos mormor och morfar.... Men det går bra tycker jag! Ibland är det skönt att vara helt själv....
 
Fin tisdag där ute //PIllan


Och här har du en till som är svag för leopard. :-) Ja tänk att snart är det vår..eller ja snart och snart, men vi går åt rätt håll iallafall!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se