På dejt...

 
 
God morgon F R E D A G!!
Idag har jag och A packat varsin väska och beger oss på en liten dejt :)
 
Nikki ska vara med mormor och morfar och Filippa kör årets största tävling (så ledsen att vi missar detta...) med 120 tjejer i samma grupp!!
Vi håller oss såklart uppdaterade via mobiler och nät, detta är så spännande!!
 
Vi kommer hem på söndag så därför lär jag inte uppdatera härinne ..... Kanske jag får nåt ryck och använder telefonen ;)
Annars säger jag ha en trevlig helg, för det ska vi ha!
 
//PIllan


Önskar dig en trevlig helg. Kram Anette

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans:) kram

Åh, vad mysigt!!

Kramar N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se