4th of July

 
 
 
 
 
Tjingeling i sommarSverige!
Insåg tidigare att det faktiskt är USAs nationaldag idag och jag gillar stjärnor och ränder så himla mycket så jag firar bara därför ... ;)
Byxorna är alldeles nya och för er i närområdet så finns dom hos Annika på Ånge Blommor! Tröjan är köpt ganska nyligt på Lindex, scarfen är väldigt gammal och jag minns ej var jag köpte denna....
Flip flopsen vägrar jag att slänga för de är mina gamla trotjänare införskaffade på Disney World, love Mickey Mouse!
 
Trevlig dag //PIllan
 
 
 
 


Men Gud vad snygg du är! Har varit med ett fourth of July-firande i USA en gång och det glömmer jag aldrig! 😊Kramar

Ruggigt snygga byxor på en ännu snyggare pingla!

Så snygg klädsel!

Jag håller med dom andra... Du är så snygg!!!:) Ses på stranden imorgon om det är fiinväder!?😃

Hallo pretty women....i din läckra outfit. Ha en mysig helg. Kramisar Tina

Snygg bloggerska som alltid. Ha en skön helg. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se