Det kom paket...

 
 
För några dagar sedan dök det upp paket adresserat till mej :) Det var från Anna-Stina som
driver Gizmolinas closet. Ni kanske minns att jag vann ett presentkort där på fina bloggen Starwoman
 
 
Jag valde två ljuvligheter från Odd Molly, en silkig tunika och en skön lättstickad tröja! Här ser ni en liten glimt men jag ska självklart visa dess helhet framöver :)
 
Lika skön dag denna tisdag!
Stranden för nästan hela slanten. Vädret gjorde nämligen en tvärvändning vid tre-tiden och vi hann med nöd och näppe packa in oss i bilen för att undvika hällregnet...
Men det gav med sig lagom till min golfkurs som jag nyss kommit hem ifrån. Vi har chippat idag.... herregud hur ska jag lära mej alla dessa slag...?! Känns rent omöjligt :/
 
Nikki som skulle hänga med mina föräldrar hade hunnit somna då jag kom åter så hon fick sova kvar där! Men känner jag mej själv så kommer jag ändå att vakna i ottan, är liksom inprogrammerad... Skulle vara skönt att sova åtminstonde till sjutiden ;)
 
//PIllan
 
 


Vilket fint paket!

Ser ljuvliga ut! Ska bli kul att se mer av :-) Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se