En kväll vid havet

 
 
 
 
 
 
Det blev en liten roadtrip i går eftermiddag, jag, några fina vänner och en flaska bubbel pckade in oss i bilen! Bort från stad och ut till hav närmare bestämt till Skatan utanför Njurunda/Sundsvall.
 
Mysigt pittoreskt litet ställe med en väldigt bra restaurang! Där blev vi sittande i måånga timmar....
Rökta räkor med aioli avslöstes av gravad lax med dillpotatis och slutligen "trillade det ner" en äppelpaj i min mage :)
Allt sköljdes ner med gott vitt vin!
Lite trubadur och allsång på det och vi rullade hemåt nöjda och glada, mycket trevligt!!
 
//PIllan
 
 
 
 


Ljuvligt! Svenska skärgården är bra underbar,
kram

Gudars vad gott - sommaren när den är som bäst :-)

KRAM

Rökta räkor o lax två av mina favoriter, viljen mysdag ni fick. Kramisar Tina

Ser mysigt ut! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se