I en rosa dimma....

 
 
 
 
Paket som väntar på en blivande 3-åring!!
 
Yes då var det fredag och tre dagars ledighet för min del! Jag har varit lite frånvarande den senaste veckan och detta beror på att jag fick en faslig nackspärr.... Gah ryggont och nackont är bland det värsta åkommor jag vet :(
Jag blir på så dåligt humör då jag varken kan träna eller städa...! Jo det är faktiskt två av mina favoritsysselsättningar ;)
 
Nu har jag varit hos kiropraktor fyra ggr och ligger på kyla med jämna mellanrum så jag känner mej OK idag. Perfekt då jag nu kört igång med förberedandet inför Nikkis kalas på söndag.
Igår bakade jag och Filippa och nu på morgonen har dammsugaren äntligen fått luftats igen!
Lilla damen själv är i fjällen med A och sina farföräldrar då A spelar golftävlingar flera dagar denna veckan.
 
Vi ses snart igen och ha en fin fredag
 
//PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se