Tar tillvara på tiden

 
 
Mitt underbara apelsinträd verkar faktiskt trivas riktigt bra på altanen! Men vi får se hur det är framåt hösten... om det är någon mening att ens övervintra det ?! Det ska iså fall stå ljust i ca 10 grader! Hur fixar man det liksom...
 
Jamen det är precis vad jag gör just nu, tar till vara varje härlig minut av sommaren. Tiden går så himla fort och jag vill stanna upp och fånga ögonblicken (som det så klychigt heter..)
Även om det kommer skurar ibland så tycker jag att det varit skönt ändå för värmen finns där :)
 
Igår var jag och Nikki till tandläkaren, gick sådär kan jag meddela.... Lilla fröken gapade väl i typ 5 sekunder åt gången så den stackars tandsköterskan hann inte undersöka speciellt grundligt !
Vi fick en ny tid i typ januari ,så får vi se om hon är med på noterna ;)
 
Ut och njut nu, det ska jag!!!  
 
//PIllan
 


Ja nu får man verkligen passa på och njuuuta som bara den och tanka massor med energi inför höst och vinter. Min mormor hade ett apelsinträd en gång, hon hade det inomhus och det blev GIGANTISKT minns jag, taket räckte liksom inte till, däremot blev det aldrig några apelsiner på det trädet.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se