Till badrummet

 
 
 
Visst är dom snygga, mina/våra nya handdukar!? Finns på Åhlens och heter "Kakel", och priset är också bra ;)
199 :- för badhanddukar och 79:- för de mindre!! Vill helst ha handdukar i grå nyans i badrummet eftersom väggarna har den färgen och det ger ett lungt intryck. Visst är det snyggt att bryta av med en färg och i sommar har jag faktiskt haft turkosa men.... känner att jag är mest nöjd med grå nyanser här!
 
Vaknade tidigt i morse så jag hoppade upp med detsamma, slängde på mig träningskläderna och....regn...! PÅ med dvd:n mage, rumpa, lår och jag fick svettas inne en halvtimma istället :)
Frukosten avnjutes just nu framför datorn, kaffe (såklart) turkisk yougurt med hallon och kokos,yummie!
 
Dagen ägnas åt fortsatt fix inför 3-årskalaset i morgon. Söta rosa blommor ska inhandlas och ballonger ska blåsas upp.... Sedan har jag och min papi projekt sätta ihop studsmattan som är typ det enda Nikki har önskat sig iår! Så jag gissar att vi har en lycklig tjej i morgon bitti :)
 
//PIllan
 
 
 
 
 


Så glad Nikki kommer att bli:) vilka fina rosa paket du gjort oxå.ja allt är fint även handdukarna såklart:) det där med nackspärr/ ryggont har jag nu ätit tabletter för hela sommaren o inte har det blivit en endaste PW för min del:( trist då det syns på vågen :( men ska försöka att ge mig ut är bara så rädd att få ont,rädd att göra fel.visst jobbade du på gym? Har du tips för en gammal käring att komma igång,kram

Superfina!! Håller tummarna för bättre väder hos er och ett lyckat kalas! Kramar

Oj vilka snygga handdukar! Perfekt att dom finns på Åhléns :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se