Blir så stor....

Lillasyster bus....
 
Midsommarhelgen lider mot sitt slut och jag kan konstatera att det blev en fin helg med släkt och närmaste familjen! Nu har mostrar med män och min bästa mormor åkt hemåt och det blir lite tomt....
 
A drog iväg till fjällstugan på förmiddagen och Filippa hänger med kompisar så det är jag och Nikki här hemma. Jag märker så väl att hon bara de senaste veckorna blivit så stor. Man kan tala med henne på ett "nytt" sätt!
Hon förstår på ett vuxnare vis och uppfattar tv och filmer annorlunda.
När hon hade badat och skulle kamma håret nyss (som hon avskyr....) så kom det precis en reklam om nåt "fantastiskt" balsam så utbrast hon -Dom har torrt och trassligt hår på tv:n också ... ;) Man kan inte låta bli att skratta, flera gånger om dagen! Det är härligt med barn även om det i vissa stunder....hmmmm ja är nästan raka motsatsen  ....
 
Nu ska jag surfa vidare bland mina bloggfavoriter så ses vi i morgon!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se