Bye bye Grey!

 
 
Brrr vilket väderomslag... när jag klev upp tidigt i morse var det 7 grader?! Nu får värmen allt komma tillbaka och det illa kvickt ;) Nedräkningen till semstern tickar på och nu är det bara tre arbetspass kvar!!
Frissan har jag hunnit med en sväng för att fixa utväxten, lika skönt varje gång när det är fixat. Blir alltid lika panik så snart jag "upptäcker" att det är dags.....
 
Ikväll kör jag sista aerobics-klassen före sommaruppehållet, så i sommar är jag helt ledig från mitt instruerande. Självklart kommer jag att träna på ändå men bara tänka på mej själv när jag går iväg :)
 
//PIllan


Testade hälsobollarna idag och SHIT så goda dom var! Hittade dock inget mandelsmör så det fick bli med ekologiskt jordnötssmör istället men det funkade hur bra som helst. Får nog gömma dom längst in i frysen om jag ska hinna smaka mer än en! :-)

Halloj! Vilken snygg blus du har!!!! Den hade ju passat i min garderob!!!! Var har du hittat den?

Kram

Svar: HM :)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se