Dax för bröllop!

 
 
 
Alldeles strax ska vi bänka oss framför tv- apparaten och följa Prinsessan Madeleines bröllop!
Jag dukar upp med godsaker som jordgubbar, ostar, lite kex, god choklad och såklart lite iskallt bubbel :)
Jag älskar verkligen kungliga bröllop och senast det begav sig i Sverige var ju sommaren 2010. Då drack jag endast lite lyxig Bubbliz... hi hi Nikki låg ju på jäsning i min mage då!
 
Ska bli riktigt spännande att få se alla gästers kreationer och speciellt de kungliga!
 
Ha det så bra //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se